sekilas ketenangan di kampung =)

percutian yg x dirancang tapi sumpah best gler !

hanya dgn 2 hari 1 mlm sahaja **





*aku akk adek n parent aku balik kg coz atokk aku saket
tapi time ktorg smpai atok dah ok =) alhamdulillah 

*dgn perjalanan slame 2 jam stengah
berhenti mlewee sketika di machap .hehe
 '10pm-12.30pm' 

mcm2 aku buat slame 1 ari kat kg =)
wlaupon hanya 1 ari.hee

*sempat shoottt ke melaka dgn eda 
mcm2 jd spnjg jalan 2..haih sbr jelaa 
tapi best =)
*ptong pkok2 di celah2 hutan kecil . haha seronok =)
*panjt pkok yg xberapa nak tgi =)
*basikal oh basikal tua =)
*manja2 dgn atok trsyg ..dye still dgn 'baguss' dye =)
*lwn ps dgn cousin . naseb menang =)
*melawat tmpat2 banjir =) hehe best air naik 
  

semua aktiviti arinie sumpah best gler ! 


*tapi sbb trlampau aktif sgt mata aku kne sengat..ouch sakeett =(
 *bdn merah2 dicium nyamuk =(

tapi sumpah best . rse nak buat lagii . HAHA =)










 

No comments:

Post a Comment